13 oktober 2009

MY BELOVED ANGEL, I MISS YOU SO MUCH IT HURTS

denna dagen för fem år seddan lämnade du oss och åkte med änglarna till himmlen
vi saknar dig så mycket och du har lämnat kvar ett stort tomt hål
jag tänker på dig varenda dag och jag älskar dig så mycket
mormor.

min dag har vart bra, mycket tankar men en bra en.
den började med att alla fick gå ur bussen ut till kylan, på tåget fastnade jag med klacken i en stackars tjejs stövel som låg och sov, jag skuggade tobias, åt hawaiipizza, pratade bort en hel lektion och hade idrott.
efter åkte vi till torp och nu har jag räknat och räknat och räknat..case one, case two,three,four,five..the conjugate rule, the quadratic rule..there's rules and cases everywhere!
bara att köra på imorn på provet.
ska hålla en liten föreläsning om rattfylla på torsdag och på fredag är det äntligen BLOW i götet med tjejerna.
imorn kväll lämnar olivia sofia och mig och drar till varmare breddgrader. hon kommer vara så brun så man kan tror att det är hon som är halvmarockan. vart fan är mina bruna gener?
men ha det kul min lilla muffin och snälla bli inte för fin och brun där nere. då får du inte va med mig och sofia mer. förstått?
helgen kommer bli så kul, pirr i magen. kanske ska spela match i inomhusfotboll med..pirr

det planeras resor och jag är så glad i magen så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
puss love

1 kommentar:

olivia sa...

hahaha pucko!!känner på mig att det kommer regna :( och det där om att ni inte skulle va med mig, tyvärr ni skulle dött av uttråkning min kära lilla groda

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän