25 maj 2010

syster och jag hyrde film igårkväll, trubbel i paradiset, så familjen hade filmkväll, choklad och cola var också bjudna på kalaset. jag tyckte den va kul, men tror jag var den enda.
i dag har jag bara varit asförbannad, arg som ett bi. vissa kan ta sig någonstans. äckel. sket i lektion och gick på stan med mamma istället, käka sushi. ville ändå inte leka någon jävla kurragömma på idrotten.. fick iaf köpt en fin morsdagspresent och nu ska jag och alix kolla vad vi ska klicka hem för fina smycken på nätet.
nu är lägenheten min, hoppas jag får nattbesök ofta? känn pressen.
komigeen, bara 6 prov och en redovisning kvar sen är det sommarlov mina vänner, underbart. sen nattbesök då? lova.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän