23 mars 2011

This gon be the realest shit I ever wrote

nydushad och pigg som en apa.
go dag i skolan med två redovisningar, en om blattar och den andra om kladdkaka. solade en stund efter skolan sen har jag mest kollat på mitt röda hår(fick ett infall och tona håret rött) hatar det ibland, gillar det lite ibland. mamma kom in till uddevalla en stund så fick pussa lite på henne, saknat henne. vi har inte träffats på en och en halv vecka... hon var gullig och köpte räkor till mig och lillan, de var så jävla gott. behövdes efter en lång blåsig dag. tack mami!
precis provat alla mina klackar, klänningar och smycken jag har. varför? jo varför inte.
skulle vilja gå till skolan i shorts och linne imorn men får hålla mig ett litet tag till.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän