29 mars 2011

we never said goodbye
hejhejhej. åkte till götet med klassen, va på ekocentrum och botaniska trägårn, intressant och vackert. jag och olle stanna kvar och shoppade till sju, jättteskön dag. köpte poncho, id-smink (äntligen) läppstift och silvernagellack, så jag är nöjd. kom hem vid nio, skulle möta lillan som kom från tureborg när jag hittar en dam som ligger på marken. jag hjälpte henne upp men hon bara föll, slog i huduvdet och blödde. ringde ambulansen så dom tog hand om henne. så himla hemskt, hon grät och fråga varför hjälper du mig, alla har gett upp hoppet....usch gjorde ont i hjärtat. rakt in i själen. fyfan :( hoppas hon mår bättre nu.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän