28 oktober 2008

tuesday, mardi, martes, martedí

inte världens bästa kväll igår.
Nu är det färdigpackat inför danmark, och jag ligger i sängen och väntar på att det ska bli morgon.
kvart i sju imorgon bitti ska jag med josefin till hennes lägenhet i göteborg, och på torsdag morgon åker vi!
idag har jag mått jättedåligt, varit yr och illamående, vet inte vad det är. knappt kunnat äta på hela dagen, och jag är chockad. annars är det enda jag gör på dagarna att äta.

tänk att det är tio år sedan som alla de ungdomar dog i branden i göteborg. usch, jag minns det så väl.
tiden går så fort, jag hänger inte med. vila i frid.

be thankful of what u got
<3

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän