3 november 2008

tänk hur fort allt man har och älskar bara kan försvinna, den tanken ger tårar.

onsdag morgon åkte jossan och jag till göteborg emma och lisette var med och fikade med oss
på Condeco innan dom smet iväg och vi åkte hem till lägenheten.
freja,nanna,emilia jossan och jag hade en mysig kväll i lägenheten efter en dag på stan.
drack julmust, såg på tv och snackade om mysiga saker.

torsdag morgon åkte jossan och jag till danmarksterminalen för att släppa av mig och säga hejdå.
klockan nio noll noll kom familjen ottosson och hämtade mig för att rulla på färjan.
shit, går inte att berskriva hur kul jag har haft det.
bowling, mat, bad, fulla galna föräldrar haha och massa mys och kärlek. jag är verkligen så kär.
älskar att åka med dom till danmark, det är liksom lite magiskt.
efter fyra dagar i paradiset kom jag hem på söndag kväll runt åtta och fick tråkiga nyheter.

pappa har legat på sjukhuset i göteborg i flera dagar. han fick åka akut in med ambulans för han spydde och mådde jättedåligt.
han hade blod i hjärnan, hjärnblödning och skulle hjärnopereras.
känns helt konstigt, tänk om något hade hänt när jag var borta? då hade jag aldrig förlåtit mig själv. fy tanken ger tårar.
inte nog med det, jag kan inte gå till skolan imorn pga mina eksem. dom äter upp mig, och jag orkar inte mera. det gör ont, svider, svullnar, blöder,varar. dom förstör mitt liv. ska kanske in akut imorgon till uddevalla sjukhus på HUD för vård.
jag sover inte på nätterna, och presterar då dåligt i skolan, då blir jag arg och besviken på mig själv och det hela blir en ond ond cirkel. låter töntigt, men det tar kraft att gråta av smärtan, det gör det verkligen.

inte roligt att läsa kanske, men nån gång måsta man lätta på hjärtat.
imorgon är en ny dag, med nya överraskningar.

1 kommentar:

A Broken Photograph sa...

allt det här låter väldigt...ja hemskt..omtumlande..:/ hoppas verkligen allt löser sig sara. Att den onda cirkeln bryts och allt annat också löser sig. <3

Jag vet att jag antagligen inte förstår någonting och att det jag just skrev förmodligen bara är något litet i allt.. <3

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän