15 november 2008

fredag 01:49

klockan är 01.49 jag orkar inte sova.

har precis gjort klart den nya designen till bloggen, voila! allt blir roligare när det är rosa, sant så sant.
idag hade jag SO prov i idéologi, och sen åkte jag hem med halv tolv tåget. jag och mina eksem mådde inte så bra, och det var skönt att få komma hem en fredag så tidigt istället för klockan halv sex på kvällen som det brukar bli.
tobias spenderar natten på orust. jag hatar att sova ensam, ta en sen buss till mig nutack?
har så mycket prov och läxor nu så jag sover knappt, ont i magen över allt tramseri. ska bli skönt
med jullov om sex veckor, mums! funderar på fotboll igen, känner mig tråkig och trött hela tiden.
nu ska jag krypa ner under täcket och lyssna på kayne west och kent, fastnat för dom mer och mer.

godnatt ,sweet dreams.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän