15 november 2008

slappislördag

gick upp halv ett, åt min goda mammagröt och satte mig vid teven.
nu är klockan 16:48 och jag har inte rört mig ur fläcken sen jag gick upp, tragiskt? haha.
vet inte hur många dirty sexy money avsnitt jag sett nu, jättemånga. hållt på hur länge som helst.
det är första helgen på länge som jag inte har gjort något alls, jätteskönt. plugga tillochmed lite igår och det var väl trejde,fjärde gången jag pluggar på en helg på säkert fem år.
är nog inte en sån pluggis som alla verkar tro att jag är.
snart kommer mamma hem från strömstad. åh mat jag är hungrig.
imorgon kommer älskling.
tänk att det är fem veckor kvar till jullovet? men julkänslan har inte riktigt kommit än och julklappar har jag inte börjat köpa heller, men det kommer väl.

skulle vilja hitta på nått busigt ikväll.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän