18 november 2008

it's a hard & cold world, but your warmth will make my day so much better love

under det hårda starka skalet finns det alltid någon,
någon som vill bli uppskattad och älskad.

idag har det regnat, blåst och varit kallare än vanligt.
saknar alla mina vänner som försvann till Göteborg och Karlstad.
Skulle behövt era varma röster och mjuka hjärtan att lyssna på en dag som denna.
jag har blivit nån som bara har G i alla ämnen, som mitt liv försvann in under skolböckerna på köksbänken.
men på torsdag ska jag försöka pallra mig till hamburgsund och träna fotboll igen, för jag undrar vart min kondition försvann och när? lite mer liv iaf.
snart är det två år med mig ängel och jag kan inte fatta hur lycklig jag är. i två år har jag varje dag fått höra
dina fina ord, vaknat bredvid din sida och haft det bästa liv man kan ha. jag är glad att jag har fått uppleva kärlek. du är det finaste jag vet.
alla vill bli uppskattade och älskade, alla.
för det är det finaste som finns


Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän