24 november 2008

två år och kär 23.11.06

helgen har varit perfekt, blev inte som planerat men den blev perfekt ändå.
på fredagen åkte jag till tobias och myste, lördag åkte vi till mig och myste med god mat och film.
på självaste dagen gjorde vi egen sushi, synd att tobias inte gillade det bara, hha! så vi smög och köpte pizza ist. ann-sofie och emma gillade det iaf, hihi.
helgen var iaf varit kanon och nu väntar en jobbig skolvecka full med läxor och stress.
men snart är det helg och mys med tjejorna! längtar.
idag är det bara en månad kvar till julafton! får nog börja tänka på julklappar snart, men jag ska ner till göteborg och julmys-shoppa så det löser sig väl.

två år har gått så himla fort, men tiden går ju fort när man har roligt. bästa två åren i mitt liv, kan inte förstå hur himla tur jag har som råkade gå och bli tokig i just honom.
älskar dig, och tack för du är bäst.

23.11.06 <3

1 kommentar:

Malin sa...

det är fint att du är lycklig.

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän