30 december 2008

'Cause your voice always helps me to not feel so alone, but i feel like an idiot working my day around a call

lovet försvinner och jag drömmer hela dagarna och livet känns mer som en konstig dröm på moln, än en hård vardag med konstiga tankar. eksemen äter upp mig på natten och dom föder hemska svarta drömmar som gör mig rädd och jag vill inte lämna sängen. jag vill bara dra täcket över huvudet och försvinna in i en rosa fin dröm. såhär sjuk som jag varit iår har jag aldrig varit, vissa dagar har jag inte kunnat röra mig, inte kunnat gå till skolan, inte kunnat plugga. får aldrig sova ut, får aldrig samla krafter. nu är det snart ett nytt år, och jag har aldrig längtat till sommaren så mycket förut. förlåt för allt klageri.


vaknade på tok för sent. skulle blivit en tripp till torp men mamma orkade inte, hon hatar tidiga mornar lika mycket som jag gör. vaknade av att min moster kom hem från jobbet med en Aladinask till mig för att jag städade hennes lägenhet. sen fick jag höra att vi ska äta musselsoppa till middag idag, då blev jag ännu gladare. nu bakar jag och mamma bullar.
imorn är det nyårsafton och jag tror att jag har för höga förväntningar som vanligt, ska försöka dra ner på det, för då kan det bara bli bättre.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän