29 december 2008

TVMYS, CHIPS ÄPPLEPAJ MED VANILJSÅS OCH FILM.

jag har inte gjort nått alls idag, känner mig bara slapp och, ah slapp.
städade min mosters lägenhet föresten, en bra gärning. såg på high school musical, åt chips godis och nu har jag och pappa just bakat äpplepaj med hemmagjord vaniljsås. väntar på att den ska bli klar så ska jag sätta mig och se på alla filmer jag har på min nya fina dator.
freja och jossan var här igår, och fem timmars prat kändes mera som en, det gick på tok för snabbt. men det blev prat på att jag och jossan ska upp till karlstad den 4-6 januari, ska bli mysigt!
det blir hemma på nyår, med tobias och vänner. bestämt kläder nu med, känns skönt.

Jag har lärt mig en sak idag, tappar man förtroendet för en person, är det svårt att få tillbaka det. finns en jag inte längre kan lita på, och jag tror att jag tappade tron på dig för länge länge sedan, jag har bara inte velat inse det, för det gjorde för ont att förstå. men nu vet jag att hur mycket jag än önskar att jag kunde älska dig, kommer jag aldrig aldrig göra det igen. och det är jag glad för att jag fattat, för jag tänker inte mer lägga ner energi på dig.

jag hatar inte nån, inte någon överhuvudtaget, jag lägger inte ner energi på människor jag inte tycker om, för dom förtjänar det inte.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän