5 december 2008

fredag

julbaket med olivia och sofia var jättemysigt, och som ett plus fick vi ju sovmorgon på torsdagen. synd att vi aldrig somnade, haha! lite pinsamt men för första gången i mitt liv såg jag på Get rich or die trying, bästa filmen asså.
vi bakade knäck, kola, ischoklad och rocky road. jättegott, och jättesött och olivias mamma bakar de godaste brödet, och så har dom den gulligaste och största hunden.

idag är det fredag, och jag var sjuk idag med. eller sjuk och sjuk, jag hade ont.
jag var hos doktorn och fick remiss till hud, tack gode gud. ska bli skönt o se om dom kan göra något åt allt. lite trött på det efter snart sjutton år. sover ju förfan aldrig
snart kommer tobias till mig med kräftor, ah vad ska jag säga? han är bäst i världen.

en till sak som jag kom o tänka på, VI BÖRJAR SKOLAN PÅ MIN 17ÅRS DAG! åh.
jag som vill vara hemma och mysa och äta tårta då. vara med alla, förra året var vi ju i thailand.

nu sitter jag och tittar på nått roligt på femman. emma har precis åkt till göteborg till det Black&White discot, hon var jättefin.
bye.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän