1 december 2008

måndag är sjuk, host host

klockan är 12.47 och jag sitter hemma i tvsoffan. uuuh sjuk idag.
vädret är grått och jag har maaaaassa saker jag egentligen borde göra. men idag är det ju faktiskt första december! 24 dagar kvar och ingen julkänsla fast det ändras nog på tisdag när jag ska sova hos Olivia. för på onsdagen är vi lediga, och då ska Olivia, Sofia och jag julbaka! längtar längtar. plus att jag börjar 10.15 på torsdag och det går senare bussar från smögen, toppen.
geografiprov imorn, näringsliv. och muntlig redovisning i spanska på torsdag, och jag borde ha läst ut min bok nu.
föresten ska jag försöka träna på torsdag, får fanimej ta o komma igång nu.
see yaa ;)

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän