2 januari 2009

even when I'm a mess I still put on a vest with an S on my chest, oh yes, I'm a superwoman

jag gick upp sent, usch. borde stått upp tio när klockan ringde, men jag tänkte att jag ska inte göra nått idag ändå så jag kan lika gärna sova vidare. första natten på väldigt länge som jag sov jättedjupt, vaknade bara några gånger. jag har bara ätit, läst och kollat på tv idag. eksemen är värre nu igen, så dom har tagit större delen av min energi. jag blir ledsen när saker är jobbiga. och på söndag ska jag kanske till karlstad till freja, alla tjejerna ska dit. jag kan inte följa med om eksemen är såhär. fan va sur jag blir.
snart börjar skolan igen, jag fick mitt busskort idag, synd att jag skulle ha otur och bli av med just det. 2000 kronor åt skogen. jaja, snart är det sommar och det ska bli skönt och kanske sälen med tobias. jag har ju iaf något att se fram emot. allt blir bra med lite positiv inställning, yes.
om man inte möter motgångar, kan man inte nå framgång.
för jag tror på mig själv.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän