1 januari 2009

I DON'T CARE WHAT PEOPLE SAY, I'M REBUILDING MY LIFE

mina nyårslöften är att vara mer ärlig mot mig själv, inte ta allt på sånt allvar, lyssna mer på mig själv och verkligen bygga upp det som saknas. tror detta året kommer bli lite av ett "bygga upp det som föll" under 2008. vänner saknas och jag ska ta tag i saker. alla splittrades efter sommaren och hittade nya vägar att bygga minnen på. min väg ligger långt långt borta. önskar att några hade valt vägar närmare mig, och att det kanske skulle kunna finnas nån genväg. men jag antar att jag måste gå den långa vägen för att nå lycka. och vissa säger ju att "det är vägen dit som är målet". jag har inte hunnit vara med så mycket folk iår, tyvärr. men detta året vill jag lära känna nytt folk och komma närmare de jag känner. men det är så svårt att veta hur folk känner ibland, vissa är inte ärliga och det gör mig så förvirrad/ledsen. då vill jag bara stänga in mig i mig själv och inte släppa in någon mer. men jag vill inte det mer. nytt år är likamed nya möjligheter.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän