18 januari 2009

mys i uddevalla & morfar.

vissa dagar står inte allt helt rätt till min morfar är bra bra bra.satte mig på bussen till dingle-uddevalla för att åka till pernilla. glömde hörlurarna, usch va det är tråkigt att åka utan musik. men erica satt iaf och lyssnade på mitt tjat till munkedal, sen var jag ensam.
blev en kanonkväll hos pernilla men prat,mys,pizza,glass, film och bus. tack för helgen pernilla!
mamma hämtade mig i dingle sen åkte vi till morfar. han är bra min morfar. jag har varit jättetrött hela dagen, och ser inte fram emot en hel skolvecka just nu.. jaja snart är det helg igen! :)
saknar tobias med. pussgurka.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän