16 januari 2009

när man var liten var allt rosa och glatt

nu är jag glada sara igen :)
jag funderar ibland på vilka som kikar in här, det kan jag inte neka att jag inte tänker på. vem som läser vad jag gör på dagarna, vem som läser hur jag tänker, vem som på ett sätt bryr sig lite granna. om du vill, så kommer du iaf göra mig riktigt glad om du skriver vem du är, om du nån gång kikar in här, skulle gjort min dag. alla behöver lite uppmuntran och positiv boost ibland nu när det är så mörkt och grått ute, dagarna känns långa och jobbiga, skolan tar all energi och när man kommer hem och borde vara glad och berätta hur dagen har varit så blir jag grinig och ledsen ibland, bara för det känns som att allt jobbigt och tråkigt kommer samtidigt.
vill ni göra någon glad, u know what to do ;)

11 kommentarer:

Anonym sa...

jag läser jämnt saris!

clara. sa...

jag läser :D

Linnéa sa...

jag läser :):)

A Broken Photograph sa...

Jag läser också! :)

Malin sa...

jag lääääser verkligen!

jo, sofie sa...

jag läser :D
känner precis samma som dej, skolan är som en blod-igen som suuger ut all enegi och då blir man grinig och trött fast man inte vill, så säger man kanske något man inte menar som låter taskigt och då blir man ledsen på sej själv :( haha, stakars min familj :P

måste bara säga att du skriver så himla fint, åhh man vill bara krama om dej! :D
puss fina du <3

jo, sofie sa...

oj, vad dåligt jag stavar.. menade blod-igel. hihi

superschub sa...

i read,l you know ^^* jag har läst jättelänge :o

Michaela sa...

jag läser Sara:)

Anonym sa...

jag läser sara :)

Anonym sa...

jag läser sara :)

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän