14 januari 2009

prov, dans, bajs


inatt sov jag dålig, hade ont i magen och huvudet. hade NOprov idag, var nog därför. jag pluggade igårvkäll men allt åkte in genom ena örat och ut genom andra.
men, jag fick VG! helt otroligt. och så hade vi dans idag, askul! jazzdans med elever från dansprogrammet. jätteduktiga var dom! jag var ju kanske inte riktigt på deras nivå, men jag hade iaf kul ;) jag slutade tre, men fick vänta till fyratåget. somnade på tobias axel och sov ända till dingle. förövrigt vill jag ha hem mina flickor. saknar er. imornbitti ska jag till sjukhuset...ensam, uhu
känner att jag snart inte pallar mer i skolan, trivs varken med alla prov och läxor vi har, eller på agneberg överhuvudtaget. gråaskitbajsskola..buhu.


2 kommentarer:

freja sa...

sara jag tänker på dig imorn.
du är inte ensam baby i loove u <3

Anonym sa...

du är inte direkt ensam med att inte trivas.

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän