15 januari 2009

aaaooouuuch, my ass

aj, min rumpa! usch vilken träningsvärk, aldrig vart med om nått liknande, jag som stretchade så himla flitigt, attans. ont i hela kroppen, staplar fram med raka ben som en gammal tant.
allt på sjukhuset gick kanon! hittade t.om tillbaka till agneberg från sjukhuset i mörkret. inte illa sara, inte illa. lugn dag i skolan, en lite rolig dag i skolan faktiskt. eller dagen liksom flöt bara på. åkte fyratåget hem och både jag och tobias satt lika stelt i stolarna, han har lika mycket träningsvärk från sin styrketräning han med. pluggat matte och pratat med pernilla i telefon, vi fattar båda lika lite om matteprovet vi ska ha imorn verkar det som.
sen har jag pratat med jossan, gud va jag saknar henne. min andra halva. så skönt att höra din röst igen, gulligull. hon kommer hem nästa helg och då ska vi mysa mysa mysa.
imorgon ska jag bowla, synd för dom som möter mig, bered er på total eliminering! sen på lördag ska jag och sofia på myskväll hos pernilla, mys till tusen! tobias ska på läger, så jag tog mig chansen att umgås med lite fina girls för en gång skull.
söndag hoppas jag på att träffa freja, kom hem och lek med mig då! saknar dig.
idrottsprov nästa vecka och matteprov imorn, men det ska jag väl fixa!

kramsnö*

1 kommentar:

Anonym sa...

å jag vill leka med dej darlin!
stackare med träningsverk, välkommen till min värld hihi
<3

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän