11 februari 2009

EVERYTHING IS GONNA BE OK

Today simmade jag, ouh så roligt. nu sitter ja me utslag, haha!
lämnade in lappen om inriktningen, spännande. hoppas d blir en bra ny klass.
jag gick på tåget, så.....så.. nämen! Nannas näsa! I CAN'T BELIVE WHAT I AM SEEING! jo, men sant va de. där satt tre små söta flickor. jossan,nanna,emilia :) kändes konstigt att dom satt på "mitt" tåg, ihi.
nu sitter jag här i soffan med mami och myser lite innan läggdax.
ja har pluggat till proven imorn och ätit fruktfat, pratat med baby.
på lördag är de alla <3->
imornkväll ska ja kolla på hår-showen i UA och äta sushi, mumma.
fredag är de torp me tobi.
(fan jag har 250 sidor att läsa tills på fredag...)
pusspårej :*

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst var Emma duktig förut på catwalken :). Vilken fin blogg du har. Kramar från Sara

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän