15 februari 2009

LOVELY VALENTINE'S DAY WITH MY BEST BABY

fredag satte jag mig på tåget till tobias, hade en mysig kväll med god mat och mys.
lördagen åkte tobias och tränade tidigt och jag låg kvar i den härliga varma góa sängen tills han kom hem klockan ett, hihi. på kvällen myste vi tillsammans, tre bra filmer, geléhjärtan och massa godis. jag åt tyvär som vanligt för mycket och fick ont i magen, haha, vi åt också revbenspjäll för det har tobias inte kunnat sluta prata om i två veckor.
vi tog en långpromenad i drygt en timma i skogen, jättehärligt. termobyxor och kängor på. både hunden och katten följde så gulligt med. haha, dom sprang från varsitt håll och krockade, såg askul ut.

vad ska jag säga? du är det bästa jag vet, underbara ängel.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän