15 februari 2009

i'm in heaven


haha, uppkäftig jag ser ut. idag har jag kommit hem från bby.
precis ätit marängswiss och pluggat lite spanska faktiskt.
haha, jävlar va roliga dassböcker är? jag och tobias satt och läste i en förut. gud vilken bra uppfinning.

imorgon ska jag brumma bil och plugga, massa prov efter lovet.
på tisdag ska jag till pappa, vet inte hur länge jag ska stanna men det blir bio, gå på stan och så mysa med papi.
rinken är is på! det ska jag göra innan lovet tar slut, åka skridskor, det måste jag! göra köttbullen och tro mig lite..mohhaa..

min allahjärtansdag var kanonbra, hoppar eran var det med!
att göra lista :
göteborg
plugga
klippa mig
träffa ellen
åka skridskor
brumma bil
sjukhuset
buenas noche

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har Sara :)<3

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän