3 februari 2009

I'M IN LOVE WITH AN ALIEN


vaknade brevid den bästa, åt en ganska lång frukost, bäddade bort och så konka vi bort till bussen. usch va kallt det är på morgonen, blää!
hade matte, kul, hade spanska, pinsamt eftersom hon fick en uppsats som jag i stort sett skrivit av från en översättningssida, + att den var i två bitar. sist hade jag geografi, och hela klassen var alldeles knäppa, rätt kuligt. läraren höll på att ge upp för vi frågade så mycket. åt två äpplen och en banan (haha,) idag men jag har ändå varit sådär härligt flamsig hela dagen. sjukhuset idag med, går alltid så fort jag kan fram och tillbaka, jättebra motion! perfekt, är alldeles anfådd när jag står och ska sola. två gånger i veckan ggr två vägar, lite träning iaf.
somnade bums på tåget och bussen, kom hem och flumma med emma. ända jag har gjort, nu ska vi hälla i oss chokladbollesmet, för emmas sötförbud gick åt fanders, tur var la det.
längtar till tvåan. me+babe=lägenhet? hihi. love him.
sleep tight.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän