1 februari 2009

JAG ÄTER INTE FÖR ATT LEVA JAG LEVER FÖR ATT ÄTA DET NI,

blev ingen träning för min del. skulle gjort det klockan åtta, men det var för sent. dumma uppsats! det är meningen att jag ska skriva en uppsats på spanska om en situation som gjorde mig nervös, hur ska jag kunna göra det? jag kan knappt skriva på svenska... jo det kan jag väl men orkar inte, orkar inte att orka med skolan.
istället gjorde jag skagentoast, det var mycket roligare! mmmmmm. kanske tar mig lite marängswiss sen med, hihi.
kommit på en sak, jag äter inte för att leva, jag lever för att äta. mat är det bästa som finns.
gjorde den godaste varma kakaon förut, gud va god den var! fast sen fick jag ont i magen.

ska se om det är nått bra på tv. imorn ska jag nog bränna lite pengar, aj stackars plånboken. leka med tobias med. <3
häjhdåe.

1 kommentar:

Malin sa...

verkligen sant, mat är det bästa!

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän