22 februari 2009

It's the happiness inside that you're feeling It's so beautiful it makes you wanna cry

strålande väder ute! vaknade sent, tog en låånglång frukost och sen satte jag mig ute på balkongen med musik. hur underbart?
kollat lite tv och senare ska jag träffa freja, vi ska på en vinterpromenad! saknat dig bruuuudeeen!
pluggat lite med, har ett prov och en muntlig redovisning imorn. usch,usch.
att det är skola imorn är kanske inte vad jag längtar mest till, skulle hellre vilja ligga kvar i sängen och bara drömma och mysa.
tobias kommer praktisera sju veckor framåt mån-ons.. kommer kännas lite tomt.
min andra planer idag är att
  • träffa sköna freja<3
  • dusha
  • måla naglarna
  • ta fram kläder till imorn
  • se på gossip girl, om ja inte glömmer det haha
  • lägga mig tidigt
härlig dag idag, kanske leker lite i snön sen.

the words I need to hear
to always get me through the day
and make it okay
I miss you

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän