22 februari 2009

mina vänner är dom bästa vännerna i hela vida världen

promenaden med freja var underbar. tack!
så skönt att prata med någon om allt mellan himmel och jord, om allt och inget, någon som vet allt om en och som lyssnar. saknat dig, önskar du gick i min klass och att jag kunde få träffa dig varenda dag.
jag behöver någon som du, som känner mig på riktigt.
börjar tröttna på folk som skriver så mycket fint, men när man väl står där face to face så är allt det där fina och magiska orden som bortblåsta.
jag är glad att ni alltid finns där, älskar er.

så till folk som skriver skit, sluta med det.

nu ska jag äta persikor i grädde, hejsvejs!

1 kommentar:

Anonym sa...

det va riktigt mysigt att sedej, får nästan hoppas att jag fortsätter o är sjuk så vi kan ses igen nån kväll hihi
menm nu är jag utslagen med feber, uuusuch.

jag älskar dej och finns här.
<3

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän