19 februari 2009

KÄNN INGEN SORG FÖR MIG GÖTEBORG




nu sitter jag hemma, kom hem från pappa förut.

jag och emma åkte med våran moster ner till göteborg för att hälsa på pappa. jag sov hela vägen till uddevalla, sprang in och fick en ljusbehandling, satte mig i bilen sov till vi kom fram till lägenheten. somna när jag la mig i pappas soffa direkt. tror jag har en sovsjukdom? bara sover, sover, sover och sover.
Tisdagen va vi hemma monica,pappa,emma och jag och åt godis och god mat. onsdagen... ojoj, har ont i fötterna än! vi shoppade hela hela dagen. gick säkert hundra mil ;)
fick köpt mig ett par jeans, enn skinnjacka (!!!!) den snygga från H&M och en fin lila lång kofta från BIKBOK. åh, jättenöjd med allt. T.om pappa shoppade loss lite där en stund.


vart så trött varje kväll så jag har lagt mig först, jätteskönt. imorse gick jag och emma upp halv elva, vilket är jättetidigt på ett lov tycker faktiskt jag! vi åt frukost, klädde oss, pussa pappa hejdå och satte oss på spårvagnen till nordstan. hann med två timmars shopping innan vi skulle sätta oss på tåget.
på centralen blev vi interljuvade av en tjej, det handlade om ekologiska val. shit va man tror man vet mycket.
satte oss på tåget med massa godis och jag somnade snabbt.
kom hem och kastade mig i mammas varma famn.







1 kommentar:

Anonym sa...

haha äntligen fick du tag i den ;) jag tänkte faktiskt att jag skulle köpa den till dig om jag hitta den i london men jag glömde totalt bort det!

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän