16 februari 2009

THERE'S ALWAYS HOPE, SO DON'T GIVE UP FIGHTING


"sen en tid tillbaka har jag varit trött
försökt att vara allt på samma gång
så mycket man kan göra och borde och vill
men mitt i allt så ska man räcka till "

blev inte så mycket gjort idag, tog en promenad, pluggade, nu sitter jag och äter godis. imorgon ska jag till Göteborg, borde packa och ringa pappa. jag är för trött för att plugga, för pigg för att sova och för lat för att baka. lite sorligt. aah charter programmet ger mig iaf drömmar om att resa utomlands. tänk att jag var i thailand nu precis för ett år sedan. det var nu det började pirra i magen för att hemresan närmade sig. låg på stranden hur länge och hur ofta jag ville, pluggade när jag ville, åt vad och när jag ville.. åh när jag blir stor ska jag flytta utomlands på vintrarna. varför bo i kalla sverige och gå och hacka tänder?

jag är trött , har kommit på att jag har varit trött sen jag slutade träna regelbundet...åh. individuella valet ska snart vara valt med, kan inte bestämma mig, mellan arabiska,dans,retorik och massa andra saker. jättesvårt ju! dans är jag väldigt sugen på, men hade o andra sidan vart kul att kunna snacka med mina släktingar på arabiska, fast det är ju bara mera "plugg" saker dåå... jaja, jag får se. retorik är nog bra att ha med sig i livet på alla sätt iaf.

grå lång seg dag, sånna måste det ju med finnas såklart.

puss hay.


Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän