1 februari 2009

a sunday afternoon walk with my friend

tina är alltid glad & bra

stora jeans är skönt, skönt, skönt & bra, bra, bra
vaknade elva och började med spanskauppsats om nervositet, inte kul. sen tog jag och min kära vän tina en promenad runt berget. vi blev mycket sugna på sommar, sol och bad ;D
tänk ackes en förmiddag, där sitter man med med stor pommesfrites begravt i grillkrydda, en stor läsk, massa segelbåtar, lättklädda människor, solbränna och frihet. mums, snart kommer den!
ikväll ska jag träna med tina, känns gött efter de tre portioner marängswiss jag åt igår kväll.

blivit en riktig hurtigbulle ju vafan. eller, mumsbulle mer kanske.
imorn blir det torp med älskling, hänger med mig hem och myser. love it!
CIAO.


Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän