3 mars 2009

det luktar vår, gör det inte det?

snön är snart borta!
idag gick dagen fort. spanskaprovet gick nog okej iaf, fick reda på att jag ligger på VG, yay!
min idrottslärare hade skrivit jättefina ord på min "betygslapp", oj vad det gjorde min dag. tänk att lite små fina ord ibland kan göra så hinla mycket? trallade glatt till sjukhuet och sen åkte jag hem. morfar kom på besök, jag har pluggat, ätit glass tänkte nu se på DH!.
imorn har jag NOprov, det får gå som det går. man kan ju inte göra mer än sitt bästa!
imorgon ska jag & sötnosen olivia till torp, sen ska jag nana hos henne = sovmorgon på torsdag med! du är bra olivia, du gör mina tråkiga skoldagar<3
olivia är förälskad i en jeansjacka så vi var bara helt tvuuuunnggnaaa att åka in, bara kul, bara kul!
imorn är det idrott med, gud som jag har längtat! ska bli skönt att få springa sig helt slut och sen kasta i sig massvis med vatten och mat. älskar den känslan.
ska försöka att träna hemma på torsdag, ska verkligen anstränga mig att hinna med det, får ta mig tid helt enkelt!
fredag-lördag morgon blir det götet. saknar pappa.
jag vill göra något galet.
helt sjukt.
puss.

2 kommentarer:

Malin sa...

Gör något galet då sara:D

Anonym sa...

jeansjackan..................................................................................du e bäst din lilla lök

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän