2 mars 2009

I wanna scream so loud for u, 'cause I'm so proud of you

söndag vaknade vi klockan åtta. jag fattar inte va som har hänt? jättestolt, lite orolig med haha.
halv tre åkte vi till torp, tog två timmar och vi kom fram halv fem. tobias fick köpt sin mysiga mössa och sen åt vi skräpmat på donken. 3 cheeseburgare, apelsinjuice och glass, lite väl kallt var det.
mamma och monci hämtade upp oss och vi kom hem och åt och så sen var det hopp i säng.
vi vaknade klockan fem och jag somnade inte om helt. tycker det är lite irriterande att ligga och tänka att nu kunde jag fått en timmas mer sömn, men bara för det somnar jag inte.

tobias gick till praktiken och jag till skolan. engelskaprov, usch skolan går nerför kan jag meddela. vart är orken? jag som äter så mycket frukt och grönsaker.
skoldagen gick fort, grejar med en fackuppsats nu, lärarna verkar ta den deadly serious. känns jobbigt med stora skoluppgifter utan skolork.
men, men om tre månader är det sommarlov! får väl försöka se det så.
hade en sån här låg dag idag. men man kan ju inte vara glad varje dag inte!
imorgon har jag spanskaprov, uppsats och hör. varför snackar dom så fort i spanien? hinner ju bara höra "halakallakallala". denna gången ska jag se till att ha mobilen på ljudlös iaf, tobias sms fick hela salens uppmärksamhet i torsdags.
efter skolan ska jag på behandling sen sitta och vänta på tåget i två timmar och plugga NO, har prov på onsdag.
till helgen blir det Götlaborg till papi, han fyller år.
torsdag - söndag har varit kanon med tobias, du är roligast.
PUSS!

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän