22 mars 2009

fly fly fresh for ever for ever

fredag stannade tobias i sängen och jag åkte till skolan.
hade talet, nyheterna och fackuppsatsen skulle in, tror inte den gick så jättebra men.
fredag var vi hemma, lördag var vi hos viktor och idag har vi kollat på hus.
tobias åkte just hem, hatar det.
imorn är jag ledig, blir plugg och brumma bil.
fyra dagar i skolan låter skönt, hoppas det blir sol så vi får plugga utomhus.

jag vill åka härifrån och bara vara någon annanstans en liten stund.
situationen är så jävla sjuk. för vissa folk tänker bara på sig själva.

1 kommentar:

superschub sa...

ho, för att jag bara går två dagar (: och sen branäs, can't wait på att få komma bort jag med.

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän