19 mars 2009

oboy vilken dag

jag och tobias åkte in tidigt, men vi började inte förän 10.15 så vi åt en god frukost på Cactuz, våran premiär frukost där. jättegott! tog en enorm räkröramacka (ja vet jag borde provat salladen) sen var det skola.
spanska muntligt, mat, geografi och matte, sen var det sluuttt.
kommit hem och övar lite på the two-minutes-speech, nyhetsredovisning och så ska min och molles enorma fackuppsatsen in.
tobias spelar match, han kommer snart.
imorn blir det torp, och förhoppningsvis underbart väder?
man blir verkligen glad av vädret, jag, signe, maja och sara satt ute idag, jättehärligt!
japp mina vänner, snart är det lov.
:*

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän