17 mars 2009

holwy macarownyy i'm happyy

idag har varit bästa dagen. lätt! saknade olivia och sofia såklart men, bli friska!
pernilla fick nån konstig knäppissjukdom o va helskön, jag va inte heller så dum inte!
sen tog jag och moyle en promenad till sjukhuset i det UUNDERBARA SOMMARVÄDRET!
när han gått blev jag förföljd! två skumma utlänningar i en blå BMW, dom va efter mig och stannade tre gånger, no like no like. hört att det är fler som blivit "förföljda" av dom i ua.

kan ni fatta hur glad man kan bli av modiga ärliga människor? folk som står för vad dom tycker och så. shit idag är jag glad må du tro! kom hem, åt en god middag, pluggat, och nu gör mama pancakes! hur bra? SKITBRA.

blev intervjuad idag med, skön snubbe! imorn kommer babe, det är idrott och matteprov.
bästa dagen, verkligen bästa dagen.
PUSS PÅ DEN.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän