17 april 2009

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

jag har bränt mig, varför? jag är förfan halvafrikansk och så sitter jag här i soffan med röda solbrända kinder och smörjer in mig med kräm. jaja, ser lite somrigt ut!
pappa har bakat en chokladtårta med rinnande choklad innuti! mummmss, den var från en tidning, vinnare av "årets godaste bakelse" och oj, they were right people! nu är jag glad igen :)
jag sprang aldrig, men jag är glad för jag gjorde styrketräning istället
chokladtårta på det, can it get any better?
plugga lite imorn kanske, nationella speaking på måndag, engelska.
snart kommer sommaren
man känner det i magen
bredvid fjärilarna

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän