17 april 2009

I turn my head to the east, i don't see nobody by my side, I turn my head to the west, still don't see nobody by my side.

igår tränade jag kondition/styrka på våran jättebra cykelliknande grej, 100 situps,rygglyft X 3 och 50 armhävningar X 2 . det är mkt jobbigare, är så klen. tänk att jag hade gymnastik i onsdags och träna igår och idag ska jag försöka ut och jogga.
denna dagen hade jag prov, sprang hela vägen från agneberg till sjukhuset och tillbaka, att jag inte stupa!
sofia, olivia och jag åt sushi tillsammans, jättegott. vi drack ca en liter vatten var, haha.
har precis solat i två timmar och jobbat första dagen, fick lite tröstgodis med.
dagen har varit jättefin fram tills nu, jättekanonväder och hela köret.
men det gör så ont i hjärtat när jag längtat och sett fram emot något så länge och sen får höra
så kalla ord som skjuter rakt in
så säg något som håller mig kvar, jag är för svag för att orka ensam just nu


I've been travellin' on this road for too long just tryin' find my way back home

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän