22 april 2009

DAGENS BÄSTA IGÅR


Pernilla sitter som vanligt och masserar sofia i en stol och jag och olivia sitter bredvid och koncentrerar oss på att plugga.

Pernilla- asså nu är du skyldig mig massa massager!
Sofia bara njuter..
Jag - jag såg ett program om babianer igårkväll. det visar sig att man lever ett bättre liv om man ger mer än att ta.
Pernilla - men jag ger ju!
Olivia - DU GER MIG HUVUDVÄRK!
Jag - HAAHHAHAHHA!
Pernilla - ....uh..? HAHAHAH
Sofia ...nej hon sa inget hon bara fortsatte att njuta.
dagen (idag) har gått jättesnabbt, hade mysbyxor för första gången sen nians hösttermin!! jättehärligt fast inte så snyggt kanske haha. sket i sista lektionen och ska snart kolla på tobis match nere i fjällbacka.
imorn ska jag vakna 10.00 för jag börjar skolan 13.10! t j o h o!
precis ätit mos och glass, inte tillsammans! fast vem vet, det kanske är asgott?
puss.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän