21 april 2009

HAPPYDAY

Iris - go go dolls
The perisher
pills
come out of the shades
my heart
midnight skies
trouble sleeping
when I fall
Taylor Swift - love story
Eminem - crack a bottle
Lorentz & M. Sakarias -
på drift
vi mot världen
Petter - storstadsidyll
Akon - beautiful
Justin Nozuka - after tonight
Erik Hassle - hurtful
Salem - astronaut
Flipsyde - someday
Ne -yo - miss independent
Brandy - right here
Brolle Jr - wathing the stars

idag jag blåa byxor och har varit jätteglad. hade spanskaprov som gick åt fanders, men vad gör det. åt korv och lekte mamma åt min muffin och delade hennes med, stackars lilla slempropp.
såg på en föreläsning om EU fast moyle, olivia och jag hittade ett större intresse för mobiler.
sofia, olivia och jag gick på stan och Åhlens, självklart ska dom susa förbi allt det småskojiga som smink, smycken, kläder, krämer och går direkt till bok/filmhyllan. haha! nördar.
missade bussen med flit (!) och tog istället en rask promenad med äpplen till sjukhuset. monica hämtade upp mig och jag somnade fort som en liten bebis efter min lilla fruktstund.
pluggar lite, känns gött och ligga lite i förväg.
tråkigt väder och gott humör! hay.


1 kommentar:

olivia sa...

haha men du eller, hur många gånger tror du inte vi vart på åhlens och sett allt annat egentligen??;P mongopluttan<3

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän