27 april 2009

free falling

kort, kort dag. började 11.20, satt och såg på Raw och Fråga Olle, askul!! älskar dom programen.
åt en snabblunch med moyle&pernilla sen svenska och sen Np speaking. jag och moyle fick VG,
lite småbesvikna blev vi. men man kan inte alltid vara så bra som man vill vara.
inte så varmt som jag trodde, och jag gjorde sönder mina tights.. nu har det ju regnat, kanske inte blir
23 grader imorn ändå..lite tråkigt men tobi ska iaf sova bredvid mig imornkväll, bra.
försöker fatta ngt om geografi men det fastnar inte någonstans. helgen och valborg är nog planerad.
tror det kommer bli kanon!
the perishers fyller mina öron när jag pluggar, kanonbra.
sen har jag en stor påse daimgodis i skåpet med, yay.
nu ska jag smida lite planer till mammas födelsedagspresent..moha



har man smakat på fin vänskap vill man bara ha mer.<3


Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän