28 april 2009

mama, I think there's a cloud above my head today, and it won't go away

ska bara sova lite till. ingen bra idé, försov mig 25 min,
hann knappt käka.
hade spanskaprov, bara ett för hon glömde de andra..bra tjej
tog en promenad med fina sara s i klassen och sen geografiprov..
får nog G iaf. var på sjukhuset sen somnade jag på bänken i väntan på tåget, tre kvart.
tills en guddjävlen kom och puttade bort mig, när jag satt längst ut, idiot
blev så paff att jag inte fick fram ett ord,istället för att sätta sig på andra sidan om mig, nä.. åh
tobias kommer inte för det var ingen träning idag, denna dagen kan ta sig i röven sämsta jävla dagen på väldigt väldigt länge.
.
.
ibland är man så säker på vart man har vissa människor, man har den där fina känslan i magen och känner sig säker och trygg hela tiden. det är då det gör som ondast när man får slaget i magen och inser att allt det man trodde fanns
bara var en löjlig fin liten illusion. idag känns det som att allt det fina försvann, den lilla känslan jag hade kvar
vem vet, den kanske hälsar på mig imorn igen, men jag blir så ledsen när någon sviker mig
det går rakt in i hjärtat liksom, man kan nog inte lita på alls många i denna värld
baka bullar kanske piggar upp mig

1 kommentar:

olivia sa...

du kan lita på mig.det vet du,ibland blir det bara fel!

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän