16 april 2009

♥ I like everything about you

jag drömde fina drömmar fram till då klockan slog fem och åtta samtal gjorde så jag inte fick mer sömn än fem timmar.
satt i bilen i munkedal men ingen buss kom, så det blev bil in. bussen kom två timmar senare, tur att jag åkte bil.
monica & jag dunka Tingeling hela vägen in och jag var mycket piggare när jag kom fram.
hade spanskaprov, ojoj svårt! grisade med apelsiner i matsalen, sen var det polisen.
sofia åkte dit... nej vi gick. hih
pluggar till tusen på det svåra SO provet imorn.. det är nu man önskar att man börjat tidigare och inte suttit vid datan och segat alla kvällar.
imorn slutar jag tidigt, ska sola och förhoppningsvis äta sushi med Sofia, Olivia och Pernilla
första dagen på jobbet när jag kommer hem också!

1 kommentar:

Olivia sa...

jaaa sushi imorn, kommer ju inte hem tidigare än 12-bussen ändå så jag får stå ut med min hand i uddevalla :( (och ni får stå ut med mig)tar med ditt puder imorn också!<3

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän