15 april 2009

a true friend is someone who knows there's something wrong even when you got the biggest smile on your face


idag har jag vaknat påtok för tidigt, ätit frukost med mamma, suttit bredvid en märklig tant på tåget som stirrade konstant, bränt mig på skolans bestick(haha), gjort en handvolt(!) och t.om skubbat sista lektionen.
olivia var inte i skolan stackars lilla muffin, krya på dig med din klo.
jag och sofia var bäst på idrotten och gjorde volter hej vilt. ni skulle sett.
imorn har jag sovmorgon och spanskaprov. ajaj fredag slutar jag 10.30! tur att jag slipper sola och gå upp sex imorn, det är fan döden.
finfint väder till helgen ska det bli, ska försöka jogga (jag vet att jag skulle gjort det förra veckan, och det gjorde jag också. jag och hunden astrid hade världens färd) så jag är stolt.
hoppas det blir fint väder imorn, hoppas provet går att fatta.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän