12 april 2009

now I know it all

i fredags var vi hos oscar, grillade det var mysigt. dansade med gamlingar på galären, åkte raggarbil till grebbestad. det var en lång rolig fredag.
klockan fyra låg jag i sängen med ett leende på läpparna.

lördag grillade vi på sälvik med alla familjerna som brukar vara tsm. det var gott och mysigt, lite kallt bara, men så fint väder! satt ute på balkongen en stund innan vi åkte, och jag blev lite röd om kinderna, kändes härligt.
halv nio åkte jag och tobias till h-sund. sofia, andreas, tobias och jag virrade runt i byn och hade jätteroligt. träffade lite annat vilset folk på vägen. det kändes verkligen som sommarlov.

idag vaknade jag bredvid den finaste och vi gick ut och åt långfrukost på balkongen.
lika fint väder idag! klockan två träffade jag nanna,jossan,emilia och freja för att pickenicka på badholmen. köpte massa gottesaker och la oss insvepta i filtar och åt.
imorn åker freja till Portugal, du kommer bli brun som en bajskorv! och på tisdag åker nanna till Paris, hoppas ni båda får kul.
imorn är det måndag, ska träffa min chef och på tisdag var det skola..

glad påsk.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän