30 april 2009

sången med minnena i takt, mina hjärtslag slår för allt som var är och ska bli

d a i m -m u s i k- s o l & -m o n s t e r

ingen skola. vaknade 8, försökte ta bort monstret i mitt ansikte, som fortfarande sitter kvar
somnade och vaknade halv ett, gött! men nej, monstret är kvar!!! solar, äter daim, lyssnar musik, jag och monstret assåå..
ikväll är det grebbestad, får se om monstret hänger med en runda då med
ska träffa fia,andreas ikväll, tobias kommer väl snart hit, ska bli väldigt kul!
pappa lagar marockanskt lamm, mm
mina öron fylls av
jstin nozuka - after tonight
det är fin väder och jag är glad, mostret med men.. even the best falls down sometimes! du ska allt bort din lilla jävel.
jao, önskar en fin kväll, det ska jag försöka ha.
<3

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän