29 april 2009

jag lovar, hade du sett mig hade du skrikit

känslan kom tillbaka, lite iaf. den växer nog i framtiden
la mig tidigt, läste och vaknade innan klockan ringde imorse

glad att jag sov härligt och drömde fina drömmar. igår ville jag mest flytta till månen
dagen gick fort med fint väder + fejk brandlarm = härlig skoldag
självklart var det någon på livsmedel som typ glömt ngt på spisen. orsaken var os eller, "det var faktiskt väldigt mycket os, så det var helt rätt att brandlarmet gick" som rektorn sa
fem brandlarm på en termin, lär ungarna att laga mat förfan!
solade lite innan tåget sen satt jag bredvid härliga sofie till munkedal
hemma hade pappa lagat bläckfisk med kräftor, jag åt och njöt av varje tugga, var mycket godare än skolans fejkkebab

MONSTER vs POLLEN
jag och emma tog en promenad ner till planen och kollade 16tjejerna sparka boll
mitt ansikte svullnade upp totalt och jag såg ingenting. björkpollen, jobbigt att jag glömt att jag har det med, helt prickig.. mamma fick hämta mig och emma så jag fick medicin

jag lovar, hade någon sätt mig hade den drömt marddrömmar i resten av livet
jag såg ut som dom handikappade ungdomarna i matsalen med speciella bord i hörnet ( no offense)
jag fick en hemsk klump i magen när jag såg mig i spegeln, kände inte ens igen mig själv
det var som om ett monster tagit över mitt ansikte, grät nästan

jag vet inte om jag pallar med det imorn igen, min medicin är slut, ska sola, har prov och slutar sent
valborg med, kul att se ut som odjuret själv bland folk. kommer skrämma små oskyldiga barn...
ska försöka iaf. inte skrämmas, masa mig till skolan

idag fyllar sofia år, grattis fina du. (ropade grattis så högt ja bara kunne på planen men den enda som reagerade var publiken och domarn)

snart är det sommar
jag gillar känslan

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän