6 juli 2009

sjukt underbart


vilken värme det har varit, thaien blev besviken eftersom vi alltid snackat om hur kallt vi har det här i sverige
jag har badat som en galning, typ varenda dag, solat, grillat, varit på smögen, jobbat.
dagarna har varit så underbara.
jag och tobias har sovit många nätter i deras båt, åkt moppe, luktat moppe.
jag t.om hjälpte lisette att hitta sin moppe igen. den dagen var jag extra glad
ska jobba i en vecka i rad nu medans alla andra åker till göteborg och går på liseberg.
varit med tobias hela helgen. jag var på badholmen från halv elva till tolv på kvällen i fredags. på kvällen åt vi skaldjur med hela familjen och lite vänner. sen sov jag och tobias i hans båt. igår var jag,jörgen i uddevalla och kollade på när tobias spelade fotboll.
precis varit i grebbestad och ätit skaldjur. nu sitter jag här med chokladkaka,kola och tyrkisk peber.
imorn är jag ledig.

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän