30 september 2009

I GOTTA FEELIN' THAT TONIGHT'S GONNA BE A GOOD NIGHT

coca cola, chokladbollar, choklad, marängswiss. är jag en gottegris?

målade naglarna vita förut, blev assnyggt.
sen stoppade jag händerna ner i chokladbollesmeten, inte lika snyggt längre.
naglarna blev bruna och geggiga och chokladbollarna blev till snöbollar istället.
blev arg på det dumma nagellacket och tog bort det.
chokladbollarna behöll jag och dom är jättegoda. tyckte alla andra i huset med.

skrivit klart mitt tal till imorn, så himla skön känsla när man tar tag i något och avslutar det med en skön känsla i magen.

längtar sååå till helgen. danmark blev framflyttat men lika glad är jag för det, för det kommer bli en toppenkalasasbrasuperduperhelg! I gotta feelin'

ikväll ska jag bannemej hinna se idol.
puss

Inga kommentarer:

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän