1 oktober 2009

GIRLIES NYT 2MORROW!!

folk som beter sig illa gör ont i hjärtat.

har varit en fin dag ändå, en låååång dag. en kall, trött dag. men en fin dag.
höll mitt tal om eksem och fick väldigt bra respons, så jag är glad.
olivia fick sin lilla present av mig idag me, hope u liked it! <3
imorgon hoppar jag på ett tåg som kommer ta mig till stenungssund och en hejdundrandes bra kväll.
girlies nyt 2morroow!
fredag, lördag är våra dagar.
till veckan ska två små flickor från en annan ö, smögen komma och mysa hos mig MITT I VECKAN, ja hellelulja!
tja vad ska jag säga, livet leket och jag är hänger liksom bara på
puss

1 kommentar:

olivia sa...

älskar det:D!!!<3TACK bebis

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän