16 januari 2009

jävla skitdag.

jävla bajsdag. haft ont i huvudet, magen hela dagen. vaknade på fel sida idag och vart sur och grinig. men det värsta är när folk sitter och hackar på en när man har en dålig dag! jag är inte ofta sur/ledsen i skolan och nu när jag en dag har haft en dålig dag så kan fan inte folk bara låta mig vara. ah skulle kunna slå ner någon.
inte nog med det, denna jackan har jag velat ha hur jävla länge som helst och nu är den helt jävla slut i hela jävla världen. åååååååååååååååh är sur..
jaja, hade prov idag, gick nog bra. sen skulle jag bowlat men var inte på humör för det riktigt.
skittdag, nu ska jag äta då kanske jag blir gladare.
bye.

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååå jag vill oxå ha jackan !
<3

Malin sa...

en sån jacka har jag och bara för dig kan du få ett tips, vart du kan hitta den, på rea tillomed. den finns på dixon inne på torp. :)

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän

bloggläsare

Follow this blog with bloglovin

Follow tegelhjärta & kärleksvän